5 items tagged "ejemplos"

  • EIXIDA TRAIL, TEST DE CAMP ESPECÍFIC

    Este pròxim dilluns 13 d'abril a les 8:00 hem quedat en el camp de futbol de Llutxent. La idea és fer una rodadeta per muntanya amb 3 nivells: 1)El primer nivell serà caminada al Rafal. Terreny no tècnic per a tots els públics (gent no muntanyera, també xiquets...). Uns 9kms, estimació de 2h - 2h 15'. 2)CaCo (caminar-córrer) cap al Puig Agut. Pujada gran part caminant i baixada controlada per senda tècnica. Sobre uns 11,5 kms, estimació de 2h - 2h 15'. 3)Pujada doble al Puig Agut. Es puja (3,2 kms, 10% de pendent mitja i uns 300m de desnivell positiu) cronometrant el temps, es baixa i es torna a pujar de nou cronometrant el temps. Especialment per a gent que prepara curses de muntanya (ex. Trail Xàtiva o mitja marató o marató Carrícola). Baixada per senda tècnica. Sobre 18 kms, estimació de 2h 15'- 2h 30'.

  • EJERCICIO DE FUERZA DIRIGIDA PARA EL CORREDOR DE TRAIL

  • EJERCICIO ESPECÍFICO CON TRX PARA CORREDORES

    Sentadilla parcial + extensión de tobillo a una pierna, imitando vectores, ángulos e implicación muscular del gesto en carrera. Importante la velocidad máxima en la subida.

  • PRINCIPIO DE VARIEDAD: AQUAGYM

    Como sabemos, el proceso de entrenamiento está regido por una serie de leyes o principios los cuáles debemos tener en cuenta para que dicho proceso sea lo más óptimo posible. Y uno de estos principios es el principio de variedad.

  • RUTINA QUEMAGRASA (¡SÓLO 6 MINUTOS!)

    4 ejercicios de alto consumo calórico. Realizar 30'' de cada ejercicio a máxima intensidad y 30'' pausa entre ejercicios. Un total de 3 bloques con 3' de descanso entre bloques. Apenas 6' de actividad con un alto gasto postejercicio que te ayudará a "quemar" grasa. Nivel de fitness medio. Realizar un buen calentamiento con movilidad articular y los mismos ejercicios del vídeo pero a baja intensidad.

EasyTagCloud v2.8

Facebook

Twitter

Newsletter